Saturday, February 14, 2015

sangat rindu



Masjid Nabawi, Madinah.
Pic courtesy of me. 

I miss this place, the breathtaking view, the people, the routine that I woke up early in the morning for, the cool yet refreshing weather and the calmness. I just miss everything about this place. Rindu rasa yang aku tak perlu dan tak teringat untuk fikir urusan lain macam contohnya kerja program, result yang bakal keluar tak lama lagi (masa tu result belum keluar), urusan internship dan semua pasal lain. Yes, that feeling. 

I just love this place. Walaupun sejuk dia macam nak terkeluar asap dari mulut, yet still it was a pleasure for me. I love the feeling that aku rasa aku sangat dekat Rasulullah SAW. Rasa macam baginda ada dekat sebelah aku sahaja :') Rindu.

"Adik yang keras hati tu pun boleh teresak-esak masa tadah tangan" -Kakak.

Yes, I did. Often I did.

I was given the chance to come here at the age of 23, with my family. Alhamdulillah. 

Rasa macam nak tulis cerita pasal ni. Later bila ada kelapangan waktu, aku usahakan tulis semuanya di sini InsyaAllah. 


No comments: